środa, 17 stycznia 2018

Grzegorz i jego kolekcjonerska pasja

Od dzisiejszej środy postaram się Wam przedstawiać nową serię wywiadów, w których przedstawię Wam mężczyzn z ciekawymi pasjami. Grzegorz  to przykład osoby, która udowadnia, że bzika można mieć w każdym wieku. Kolekcjonuje monety i rodzinne zdjęcia, od 2 lat zajmuje się renowacją starych samochodzików, którym daje drugie życie. Najstarsze okazy mają ponad 50 lat. 

Grzegorz czym się zajmowałeś przed emeryturą?
W 1978 r. wstąpiłem do Zawodowej Straży Pożarnej w Jaśle, łącznie służyłem ponad 25 lat. (...)

Czym zajmujesz się obecnie?
Od 7 lat działam jako wolontariusz w projekcie Szlachetna Paczka, od 3 działam w Dukielskim Stowarzyszeniu Wspólnie ponad podziałami oraz w Kole Przyjaciół Harcerstwa powołanym przy 6 DH ISKRA w Dukli, jeżdżę motocyklem, a od pewnego czasu kolekcjonuje samochodziki. 
(...)

Ile obecnie liczy twoja kolekcja?
Mam ponad 300 autek oraz 46 albumów ze zdjęciami rodzinnymi. Mam jeszcze zwierzątka, z których co roku przygotowuję szopkę na Boże Narodzenie. Jest mojego autorskiego pomysłu i co roku coś do niej dokładam.


Zobaczcie cały wywiad na moim blog BZIK 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aktualności

Bezpłatne warsztaty z rękodzieła w Dukli

Dzieci i młodzież zapraszam na bezpłatne warsztaty z rękodzieła, prezentujące technikę wyplatania wikliny, decoupage oraz krepinę. W celu...