poniedziałek, 1 stycznia 2018

Aby wykonać makijaż klientce, Alicja wstaje o 4 rano!!

Kobiety są szalone, jeśli wstają rano aby nałożyć poranny makijaż – tak myślałam do tej pory,  wstawać o 4 rano, to chyba nie możliwe?Myliłam się, o czym przekonała mnie w swojej rozmowie Alicja Uliasz, właścicielka studia makijażu i fotografii ALAMABA, którą sobotnie makijaże zaczyna o 4 rano. Alicję zainspirowała ciocia Dziunia, która była bardzo zadbaną pielęgniarką. Prywatnie mama dwóch cudownych chłopców (6 i 2 lata) oraz żona. Jest rozchwytywana na rynku lokalnym. Ciężko się z nią umówić, a wizytę na makijaż trzeba rezerwować na kilka miesięcy do przodu. Baaaa miesięcy, ona ma już zapełniony kalendarz w okresie letnim na 2019 rok.

Prowadzisz własną firmę, czy jest to trudne zadanie? O czym musi pamiętać, kobieta prowadząca własny biznes?
O tym, żeby nie spóźnić się z ZUSem haha. Oczywiście żartuje, ale jest to jedna z wielu bardzo ważnych rzeczy, o jakich musi pamiętać młody przedsiębiorca. Właśnie od spraw urzędowych zaczynając, po odpisywanie na wiadomości, odbieranie telefonów, robienie zakupów z tygodnia na tydzień rzeczy, które szybko się zużywają - typu rzęsy, podkłady, bazy, obrabianie zdjęć i na autopromocji kończąc. Może nie brzmi to strasznie, ale czasem uwierz że doba powinna mieć 36 h, może bym się wtedy wyrobiła ze wszystkim i miała jeszcze czas żeby poćwiczyć z Chodakowską☺  

Jak wygląda Twój typowy dzień pracy?
Jak już wspomniałam jestem Młodym Przedsiębiorcą, który zaczyna dopiero swoją przygodę z biznesem, dlatego mój typowy dzień pracy to na razie sobota. Zaczynam go czasem bardzo wcześnie, bo o 4 rano. Wstaje nawet przed kurami mojej sąsiadki i przy blasku księżyca, a po około 13 klientkach kończę go o godzinie 16. .........

Cały wywiad o Ali i jej pasji, którą przekłuła w biznes przeczytajcie na blogu TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aktualności

Bezpłatne warsztaty z rękodzieła w Dukli

Dzieci i młodzież zapraszam na bezpłatne warsztaty z rękodzieła, prezentujące technikę wyplatania wikliny, decoupage oraz krepinę. W celu...