piątek, 27 października 2017

Magda - fotograf kobiet

Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z fotografią?
Dobrze, że pytasz bo już trochę chyba o tym zapomniałam 😏 Zawsze w jakiś sposób podobała mi się wszelaka sztuka. Na swój pierwszy aparat musiałam zarobić za granicą. Miałam wtedy 17/18 lat. Kupiłam pierwszą lustrzankę i zaczęłam „pstrykać”. Później zaczęłam edukację w PPSKAKiB w Krośnie na kierunku fotograficznym, no i w zasadzie to tam się zaczęło - tak na poważnie.

Czy posiadasz jakieś osiągnięcia w tej dziedzinie?
Najpiękniejszym osiągnięciem dla mnie jest to, gdy dostaje informacje, że ludziom podobają się moje fotografie, a w szczególności cieszy ten fakt kiedy po oddaniu zdjęć dana osoba dziękuję mi za ukazanie tego, o czym nie miała pojęcia. Często dziewczyny mówią mi „to ja? to ja - taka ładna?” to jest fajne, a kobiety nie wierzą że są po prostu piękne. Mam na swoim koncie publikację w jednym z większych magazynów fotograficznych „Pokochaj fotografię”, kilka nagród głównych i wyróżnień w konkursach oraz indywidualne i zbiorowe wystawy.

Resztę pięknych i odważnych zdjęć znajdziecie na mojej stronie bzik.beskidy.pl czyli TUTAJ!

3 komentarze:

  1. Fajnie jest spotykać ludzi, którzy mają swoją pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Co możesz poradzić osobom, które zaczynają przygodę z fotografią?
    Hm… może to by po prostu nie zapomniały o swojej pasji."

    To zdanie jest tak uniwersalne, że bez problemu można w miejsce słowa "fotografia" wstawić dowolne zajęcie - i nadal będzie ono prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotografia... moja pięta Achillesa ��

    OdpowiedzUsuń

Aktualności

Bezpłatne warsztaty z rękodzieła w Dukli

Dzieci i młodzież zapraszam na bezpłatne warsztaty z rękodzieła, prezentujące technikę wyplatania wikliny, decoupage oraz krepinę. W celu...