piątek, 21 listopada 2014

Wyniki wyborów samorządowych 2014

Nareszcie są oficjalne wyniki wyborów, jak na pierwszy start w wyborach samorządowych uważam, iż były bardzo pozytywne dla mojej osoby. Pominę fakt, że przez 3 tygodnie kampanii wyborczej notorycznie ginęły mi plakaty, a w piątek już przed ciszą wyborczą zniknęłam całkiem w moim okręgu.... Pozostawię to bez zbędnego komentarza, a za 4 lata jeśli powtórzy się sytuacja zgłoszę na policję, bo jest taka możliwość, szkoda że dowiedziałam się o niej w niedziele wyborczą :) :)

Dziękuje wszystkim wyborcom, którzy na mnie oddali swoje głosy!!!!!!!!

pozdrawiam wszystkich !!!!!

Wyniki głosowania na radnego z okręgu 2:Dukla, Równe
DZIEDZIC Andrzej - 188 (39.25%)
BELCIK Kazimierz - 141 (29.44%)
GEORGE Tadeusz - 89 (18.58%)
ZIMNY-FRUŻYŃSKA Justyna Ewa - 49 (10.23%)
CIEŚLA Grzegorz - 12 (2.51%)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aktualności

Bezpłatne warsztaty z rękodzieła w Dukli

Dzieci i młodzież zapraszam na bezpłatne warsztaty z rękodzieła, prezentujące technikę wyplatania wikliny, decoupage oraz krepinę. W celu...