poniedziałek, 15 stycznia 2018

Ewelina i jej "Zumba" sposobem na biznes

Ewelina ma „wykształcenie związane z mikrofonem... pasja i praca, związane z tańcem...” A gdy połączyła obydwie dyscypliny okazało się że: „wolę swoje butki Reebok, sportowy outfit i przyjaciół, których poznałam dzięki ZUMBA FITNESS!!! Ja nie pracuję, choć mam firmę, ja po prostu uwielbiam to, co robię 💕”.
Skończyłaś dziennikarstwo na WSIZ-ie w Rzeszowie, skąd więc pomysł, by zająć się własnym biznesem?
Własny biznes sam do mnie przyszedł... Po studiach kilka lat pracowałam w UK, wróciłam do Polski, urodziłam syna i byłam matką i żoną, byłam bezrobotna, dziecko podrosło, poszedł do przedszkola, a ja nie mogąc znaleźć pracy w swoim zawodzie, postanowiłam założyć działalność związaną ze swoją pasją, w którą wciągnęłam się w 2013 roku, czyli mowa tu o zumba fitness.
(...) 

Dlaczego akurat ZUMBA?
Hmmmm, to oczywiste- bo jest fajna (śmiech)... Lubię być w ruchu, między ludźmi, nie czuję się dobrze za biurkiem (byłam na stażu w gazecie), lubię dawać ludziom radość, a zumba jest na to idealnym sposobem :) Czasem czuję się nawet jak psychoterapeuta, mam coś w sobie, co wzbudza w ludziach ufność do mnie, dziewczyny mogą liczyć na moje dobre słowo i poradę. Od niektórych naprawdę sądzę, że wiem więcej niż niejedna osoba z rodziny. Zobaczcie na profil Happy Fit 

Cały wywiad znajdziecie na moim blogu na BZIK




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aktualności

Bezpłatne warsztaty z rękodzieła w Dukli

Dzieci i młodzież zapraszam na bezpłatne warsztaty z rękodzieła, prezentujące technikę wyplatania wikliny, decoupage oraz krepinę. W celu...