czwartek, 6 listopada 2014

wybory samorządowe 2014

Od kilku lat działam i pracuję na rzecz mojej ukochanej Dukli. W tym roku za namową bliskich mi osób postanowiłam iść krok dalej i startuję w wyborach samorządowych na radną gminy Dukla. Uważam, że w naszej gminie drzemie ogromny potencjał, który nie jest w pełni wykorzystywany. Chciałabym przyczynić się do sukcesywnego, prężnego rozwoju Dukli, gdyż leży mi na sercu dobro jej mieszkańców.

Uważam, że w naszej gminie drzemie ogromny potencjał, który nie jest w pełni wykorzystywany. Chciałabym przyczynić się do jej sukcesywnego i prężnego rozwoju, m.in. poprzez zwiększenie ilości pozyskiwanych środków finansowych z Unii  Europejskiej, co umożliwi realizację wielu gospodarczych projektów i tym samym podniesie jakość życia mieszkańców. Zdobywanie  wsparcia finansowego ze strony Unii Europejskiej nie jest zadaniem łatwym, ale możliwym. Marzy mi się reaktywacja drużyn harcerskich lub zorganizowanie dla młodzieży innych form aktywności, kształtującej sprawność, odpowiedzialność i ugruntowującej uniwersalne wartości etyczne.
Warto również poszerzyć ofertę kulturalną i wypoczynkowo-rozrywkową na naszym terenie. Posiadam praktyczną wiedzę popartą doświadczeniem w zarządzaniu, która pozwoli na skuteczne działanie w samorządzie. Stawiam przede wszystkim na swoje kompetencje w zakresie działań gospodarczych, umiejętności pozyskiwania środków finansowych dla budżetu gminy. Oferuję także swoje pełne zaangażowanie w sprawy gminy, młodzieńczą energię, optymizm, serdeczność i empatię. 

Mój okręg wyborczy to okręg numer 2 czyli: Dukla: ul. Kopernika, ul. Pocztowa, ul. Trakt Węgierski: od nr 1 do nr 6 i numery parzyste od nr 8 do nr 8C, ul. Żwirki i Wigury, Nadole, Zboiska  oraz Równe: ul. Popardy.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aktualności

Bezpłatne warsztaty z rękodzieła w Dukli

Dzieci i młodzież zapraszam na bezpłatne warsztaty z rękodzieła, prezentujące technikę wyplatania wikliny, decoupage oraz krepinę. W celu...